23.7.09

Yo!

Och nu var nästan hela dagen förbi! Kom precis hem från att ha städat på björks. Vi hade en massa grejer i garaget som vi var tvungna att fixa bort - och nu är det klart! Dock så har jag fått en hel del grejer till min lägenhet igen som jag inte vet vart jag ska pressa in... Får väl bli rensning eller något snart igen! ;) Haha! Ja, jag har blivit dålig på att uppdatera, men har verkligen inte haft tid! Har vart den mest planerade tiden för mig på hela sommarlovet! Har haft saker att göra nästan varenda dag!! :O

Jag måste dela med mig av ett trick jag kommit på! Man plockar ett blad och håller den mot någon som man kanske inte tycker om så mycket :

- "Kolla, det är en bladinsekt!! Oooops! Den spottade på dig!"

Detta säger man medan man spottar på personen. Då kan den ju inte beskylla en eftersom att det var ju bladinsekten som gjorde det! :P

Smart va? :P


1 kommentar:

  1. Nu förstår jag vad mattias menade med bladinsektinlägget.. :P

    SvaraRadera