4.7.09

Möbler

Jag blir så förundrad om hur många det är som sockersötat för mig den senaste veckan! Tack alla som ställt upp på att prata/vara med mig när jag vart i en mörkmörk håla! Ni är underbara! <3 Och tack alla som bara allmänt stöttar mig i mitt liv så jag orkar leva det! Ni alla har varit mycket nödvändiga för att jag skulle kunna känna mig bättre så här snabbt. Utan er hade jag inte kunnat komma upp ur gropen. Än en gång - Tack!

Visste du att om man går vilse i en skog så går man alltid i cirklar?
Man drar sig åt höger eller vänster beroende på om man är mest för den vänstra- eller högra järnhalvan. Coolt va?.... NOT! Jag skriver bara om detta för att jag verkligen inte vet vad jag ska skriva om som kan vara intressant idag. Jag är ny vaken och har ingenting på schemat för ens vid halv 3 tiden. Jag ska då till björks för att sälja en garderob åt min syster.

Är det förresten någon som har lust att köpa
en blå garderob, en blå bokhylla eller en #-formad blå vägghylla? Skriv din mail eller något eller ring om du är intresserad. Det kommer att vara billigt! Vill få bort dem, annars flyttar de in i min lägenhet tills jag sålt dem- och det vill jag INTE! Men hör av dig om du är intresserad så kan jag visa bilder på bloggen eller skicka dem till din mail. Kom ihåg att det blir billigare vid snabb affär! :P


Ha det bra / Försäljar-Emma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar