17.7.09

Godmorgongodmorgon!

Wooooosh! Inatt har jag då sovit som en prinsessa... bara det att sömnen bestod av endast 7h så är rätt trött ändå :/ Men det går över efter kaffet! ;) Idag är det fredag, vilket innebär att det är helg, ska på stan med Johanna och sedan se Harry Potter med syster, Katrin och Mattias :) NICE! Och snart minsann nalkas veckans babe! Det kommer upp direkt när jag hittat någon jag vill utse! :)

En nyhet! När jag fick idén om veckans babe så pratade jag med Mattias om det. Han hade en idé om att jag skulle sedan när jag fått ihop en månad - utse månadens babe! Detta tyckte jag var en rolig idé och tänker fullfölja den. Även kommer jag göra årets babe när jag har kommit så långt! Om man vill vara med i denna tävling så är det fritt fram, bara att skicka en bild på sig så får man se ifall man blir nominerad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar