16.7.09

11.57

Hejhopp!

Ska medge att jag egentligen först vaknade klockan halv 11, men jag var så trött så jag orkade inte hålla mig vaken så gick och tog en powernap till ;) Idag var det tänkt att jag skulle tillbringa den största delen av dagen med att flyttstäda, men syster har gått och blitt sjukare så nu får jag minsann hitta på något annat bus! :) Och inte är det tillräckligt fint väder ute heller... suck...

Jag tänkte berätta att här om dagen så köpte jag nya gitarr strängar som jag skulle fästa på min gitarr här hemma. Det var första gången någonsin, och efter många morrningar och skrik så fick jag faktiskt till det. Nöjd! Dock så är vardera tråd löst på ett eget litet sätt... vilket resulterade i att i förrgår så sprättade en sträng upp och sköt mig med en sån där ring som man kan fästa strängarna i, rakt i skallen!!!! Argh...! Så nu får minsann någon kunnig komma och fästa om dem åt mig!! Törs inte gå nära den längre! :P


Var tvungen att lägga upp en bild på favorithunden jag förälskat mig i! Systers hund Tindra! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar