18.7.09

Harry Potter!

Och nu var jag hemma efter ett efterlängtat biobesök med ett brett leende på läpparna! :D Jag har som ni alla nog redan läst, sett Harry Potter. Visserligen kanske den borde ha vart lite mer mörk eftersom det stegat så ända sedan första filmen - och att den sjätte boken är faktiskt väldigt mörk. Måste faktiskt hålla med Linda och Mattias att den blev lite för kärlekstramsig. Den borde vart med dyster. Jag fick dock ett återfall till Ron igen! Love him! Hade världens crush i honom för bara något år sedan, men eftersom det dröjt så länge och man nästan glömt bort "Harry Potter - historien" så hade jag glömt Ron också (Rupert Grint). Men nu fick jag allt se honom igen och falla för honom!


Isn't he lovely?! :D


Sitter nu och slurplar i mig lite the eftersom att jag kände någon konstig förkylning smyga sig på mig där jag satt på bion :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar