9.7.09

Hemma

Nu är jag hemma igen efter att ha vart på musikcafé och sedan hemma hos Hanna! :) I morgon har jag sovmorgon - så väck mig INTE! Jag tänker sova så länge det bara går.

Hemma hos Hanna så satt vi och kollade runt lite på nätet. Till sist spårade det hela ur och Hanna slog igång disneylåtar och började mima och dansa runt! :) Haha! Men just när jag tänker dra fram kameran för att filma henne så tar mitt kamerabatteri slut! Gah! Jag hade värste planen om att det skulle bli mitt första videobloggsinlägg någonsin - när Hanna dasar runt och mimar! Hur underbart hade inte det varit? :D


Jag innan jag for på musikcafé :)

Hanna är snygg! :) <3

Jag och Hanna busar :D <3

Mina nya skor som jag inte lagt upp någon bild på tidigare! Bravo Emma!

Godnatt allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar