17.7.09

Emma Cullen

Ja, de flesta av oss tjejer har väl fastnat för filmen "Twilight"? En underbart romantisk och mystisk film. Direkt efter att jag sett filmen på bio så läste jag faktiskt alla böckerna - och jag kan säga att filmen är INGENTING jämfört med böckerna, så läs dem! Även så finns det en hel del quizer på Facebook som man kan göra om just denna film och dess karaktärer. Jag bestämde mig för att göra en quiz och fick att jag skulle passa bäst ihop med Carlisle. Detta gav mig idéen att photoshopa en bild på mig själv för att se hur jag skulle se ut om jag var en familjemedlem i familjen Cullens.

Resultatet:

Snygg va? ;)

Tänkte även meddela att det blev inget stan med Johanna idag. Hon var alldeles slutpumpad efter att ha jobbat 12 dagar i sträck. Stackarn! :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar