3.7.09

00.44

Efter att ha spenderat kvällen med Hanna, Linus och Tomas så ska jag nu gå och lägga mig. Vi såg någon animerad film med nå duvor (kommer inte ihåg namnet) - och den var helt kul! Kanske inte den roligaste animerade filmen, men den var kul! Vi tog även ett dopp i trollis vilket var helt värt! Kanske blir det inte så fruktansvärt varmt att sova inatt då! :)

Har jag blivit handikappad? Jag tänkte för att jag har typ tappat förmågan lite halvt med att lyckas få ur balsamen ur håret när jag duschat. Ibland lyckas jag och ibland inte. Jag tänkte om detta kanske skulle räknas som handikappad så kanske jag kan parkera bilen på handikapp-platsen när jag fått mitt körkort! Yeeey! ;) Haha!


För er som undrar vad jag menar när jag stryker över ord/meningar så är det för att jag inte menar det som blir överstruket. IRONI kallas det! För alla er som sett "Borat" så är det samma som "nooooot!"-grejen! ;)

Här har ni den ärade Borat! ;)


Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar