12.7.09

01.02

Nu är jag riktigt less! Jag är så less på att folk försöker berätta för mig hur jag ska leva mitt liv. Jag är less på att bli behandlad som att jag fortfarande var 15år! För alla som inte förstått det så är jag 18år! MYNDIG! - detta innebär faktiskt att jag har rätt att göra som jag vill utan att någon ska kunna hindra mitt beslut!

Okej.. Får be om ursäkt. Egentligen är jag bara trött och sitter och funderar på alla glidningar jag fått under den senaste veckan om hur jag bör bete mig i vissa lägen och så. Ja, jag blir väldigt lättstött när jag är trött :P Men jag tänkte att jag bör vara vaken ett tag så jag får sova på bussen i morgon.

Det har vart en superdag! Tack till alla inblandade! :D <3
xoxo / Emma

1 kommentar:

  1. Hihi, "Jag är less på att bli behandlad som att jag fortfarande var 15år! För alla som inte förstått det så är jag 18år! MYNDIG!" <--Låter inte så myndigt :P

    SvaraRadera