18.7.09

God morgon god morgon!

Inatt drömde jag nog världens konstigaste dröm!

Jag drömde att jag satt och fikade med några kompisar (inga namn nämnda) i huset på björkskatan. Jag föreslår att vi kan gå ner till Konsum eftersom att det inte fanns så mycket annat att göra, och jag var sugen på godis.

mrs. x
- "Ja, det gör vi! Då kan jag köpa min läsk!!"
mr. x - "Nej, jag och ***** följer inte om ni inte drar oss med pulka ner!"

jag
- "Ja, om du hittar en pulka så kan vi dra er ner!" (detta säger jag och tänker att jag vet ju att vi har tömt garaget eftersom flyttlasset gått till Ume)
mr. x - "Ja, följ med mig då Emma så ska jag visa att ni har en!!"

Jag följer med mr. x in i garaget och han visar stolt upp en pulka och såg väldigt nöjd ut. Sedan hände allt så snabbt. Han kom för att gå tillbaka (trodde jag) men jag var så förvånad över att han hittat en pulka så jag tänkte inte på det ens, och vips så stod jag där i hans famn. Jag kröp längre in i hans famn eftersom att jag saknat värmen från någon annans kropp på det sättet, och han höll om mig. Efter en lång stund lyckades han famla fram till mitt ansikte och kyssa mig.

Visst, denna dröm kanske inte låter konstig, men grejen var att han hade som... vad ska man säga. 2st tungor?! Jag drömde att jag snabbt gick därifrån och typ mådde jätteilla! ;)

Förlåt mamma att den inte var mammavänlig (jag vet att du brukar läsa min blogg), men du får nog leva med det. Jag återberättar bara mina sjuka drömmar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar