20.7.09

14.56

Hej! Det är väldigt dålig uppdatering just nu för att jag har en tuff period just nu. Men skriver så mycket jag orkar i varje fall!

Idag har jag vart och städat på björks på morgonen, sedan var jag på stan och åt med Linda och Mattias. Mums! Sedan gick vi ner till järnvägsgrillen för att äta lite glass och prata med fåglarna som hänge utanför ;) För mig blev det en Iceslush i melonsmak - underbart! Jag fick en idé där jag satt och kollade på fåglarna...

"Om jag suger upp lite Iceslush i sugröret och häller ut det som en liten larv på marken - skulle fåglarna bli nå chockade när de upptäckte att det bara var Iceslush då?"

eller...

"Det är ju så mycket cykelstölder just nu... tänk om det är fåglarna som snor cyklarna och flyger iväg med dem...?"


När jag berättade tanke nr.2 för Linda och Mattias så skrattade de bara. Det verkade inte som om de trodde på det jag sa :P Och när jag testade tanke nr.1 så smälte bara Iceslushen ut så det bara såg ut som klet + att fåglarna rymde... :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar