10.7.09

Ett godnattinlägg

Nu är det sannerligen dags att börja varva ner så jag inte vänder på dygnet för mycket. Jag som sov i 13h inatt :/ Men jag känner att om jag verkligen skulle försöka så skulle jag kunna somna.

Tänk om man levde som i romantiska filmer, då männen är gentlemän! :P Det hade varit oerhört fint. Och när man aldrig bråkar nästan och allt slutar oftast lyckligt. Tänk om jag skulle hitta någon nu som verkligen levde upp till filmernas fina manipulerade killar? Skulle jag tycka om att allting alltid var perfekt?

Jag tänkte göra en liten lista på saker som tjejer gillar när killar gör - lite gentlemannamässigt :

• Kysser en försiktigt på pannan (Jättemysigt när man ska sova!)
• Håller handen
(Vart man än går!)
• Kysser en ömt
(Ja, vi är ömtåliga faktiskt! Men inte alltid ;) )
• Håller uppe dörren för en (Inte varje gång, för det kan bli tjatigt - men ofta!)
• Hålla om en (tex. kanske på stan att han bara stannar upp för att hålla om en)
• Överraskningar (tex. bjuder med på en hemlig dag då man gör roliga saker tillsammans)
• Smickra
(komplimanger!)
• Uppmärksamma (tex. om flickan har någon ny tröja eller liknande)
• Solnedgång (tar med en för att se solnedgången tillsammans)

Mycket fin bild :) Jag blir nästan tårögd! ;)


Detta är saker som är omtyckt hos tjejerna! I varje fall tycker jag om det! ;) So use your brain, boy! ;)


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar