9.7.09

Etthundra!

Nu skriver jag mitt hundrade inlägg på denna blogg! Bravo Emma! Jag planerar på att fara till Umeå i morgon för att tillbringa helgen där. Kanske far jag till övik på lördag, eller kanske kusin kommer till Umeå och shoppar med mig! :) Yeeey! Nog för att jag förmodligen inte behöver shoppa något mer nu på flera månader - men det är ju så kul! :D Jag bör nästan räkna alla mina klädesplagg någon gång... bara för att kolla hur många jag lyckats samla ihop ;) Haha!

Tänk om man hade någon superkraft... Vad skulle man vela ha för kraft då? Jag tror att jag skulle vela ha att jag kunde sno andras krafter - typ samla på mig en massa så till sist kunde jag göra allt som fanns! ;) Men coolt skulle det ändå vara att kunna teleportera sig... Hmm.. Jag får nog fundera längre på detta innan jag kan besluta mig för vad som känns bäst. Jag får nog helt enkelt bara bli en Supergirl! ;)

En mycket snygg superblondin... Jag? ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar