26.7.09

16.51

Varför finns det så många "sockersöta" historier som alltid slutar sockersött? Såg precis en sån där sockersöt film som slutar lyckligt, men det är väl egentligen bara till för att göra oss mänskliga olyckliga? Om man bara tar en titt på Askungen... En flicka som står högt hos sin far blir sedan efter sin fars död betjänt som efter en hel del komplikationer får gifta sig med den mest eftertraktade killen i stan - som dessutom är perfekt för henne. Är inte det kanske för bra för att vara sant?:P Jag funderar då på det! Men kanske kanske kommer detta att hända oss alla...? Tyvärr, men det tror jag inte. Men man får väl hoppas?


Dagen går ut för mig att jag ska bara ta det lugnt och vila upp mig lite. Jag har känt mig stressad en hel del nu på sista tiden, så det behöver jag ta igen! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar