8.7.09

Ajajdå!

Nu är jag verkligen dålig igen på att uppdatera! Bara 2 inlägg idag. Kom i varje fall precis hem från Hanna. Vi har myst hela kvällen och tagit det lugnt.

I morgon blir det körlektion med Gunnar, hundvakt, flyttstädning och musikcafé på kvällen! :) Ska bli helt mys! Såklart med Hanna då igen... ;)

Kollade precis igenom mina bilder som jag tagit de senaste dagarna och som jag glömt att ladda in på datorn. Hittade en del bilder som jag tänkte bjuda på nu. Tag emot och ät! ;)


Jag blev nästan chokad då jag såg mina blå ögon på denna bild! :O

Min söta Hanna när hon kom för att äta amerikanska pannkakor hos mig :) <3

Pannkakorna och det vi åt ;)
De blev inte så tjocka pannkakor dock :(


I lördags då jag kanske hade lite för lång tid till att inte göra något så fixade upp mig helt mycket ;) - syns dock inte så bra på bilden.


Tack för mig! Hoppas ni får en trevlig natt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar