21.7.09

10.13

Hejhopp!

Nu är Emma i farten igen! Jag är vaken så här tidigt pga att jag ska fara till syster som bor i stan så jag är där 11. Hon ska nämligen... barabapababaaaa! Tatuera sig! :D Något blommönster på ryggen är det sagt som klättrar upp mot revbenen eller hur hon nu sa att det var. Jag ska sitta där och titta på och njuta av att få se allt detta ske i verkligheten. Jag älskar alla program och tidningar som har med tatueringar att göra, så därför är jag väldigt stolt över att jag ska få ta mitt första besök hos en riktig tatuerare!

Jag har ett litet hopp som växer inom mig - nämligen att jag ska bli förfrågad om jag vill göra något litet jag också. Jag hade hoppat av glädje och jag vet precis vad jag skulle vela ha då. Ett litet taurus tecken vid hälen. Jättelitet. En liten dröm jag har förutom mina andra två tatueringar som jag vill ha och kommer skaffa någon gång i framtiden :)


Hejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar