7.7.09

Trött

Jag har sannerligen blivit en trött människa! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag orkar faktiskt inte. Jag är så trött att jag inte ens orkar vara vaken på dagarna! Och idag har jag verkligen inte haft någon tillgång till någon dator heller, så det hade ändå inte gått ;) Jag har inte vart hemma sedan 07.15 i morse!

Kvällen är inte planerad ännu, men jag hoppas på något trevligt! Jag orkar inte sitta hemma och inte göra någonting. Jag blir så rastlös!

Alltså att cykla är verkligen inte min grej! Förlåt att jag ältar detta faktum, men det är så sant så det irriterar mig! Jag hatar att cykla snabbt, uppförsbackar, utan musik och utan sol. Allt är så trist i detta väder. Helt mulet! Jag har cyklat idag, och jag har verkligen suttit och spottat och fräst inom mig! Usch!

Om jag ägt en sådan här cykel så hade jag älskat att cykla! Stencool! ;) Dock vill jag att den ska vara målad så, inte något virkat fodral

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar