2.7.09

13.50

Piiiip!

Nu har jag tvättat 4 st tvättar snart och har 2 torkskåp igång + torktumlaren. Jag är verkligen bäst på det här med att tvätta! Jag ringde Elin under tiden 3 tvättar var igång och pratade. Hon ställde några små frågor för att se så att hon inte behövde skratta åt mig.

Elin - "Har du kollat på alla kläder hur många grader de ska tvättas i?"
Jag - "Eehm... Nee...?"


Elin - "Har du kört rött i en egen tvättmaskin?"
Jag - "Hmm.. Nee? Men jag stoppade de röda bland de svarta...?"


Elin - "Hur mycket tvättmedel hävde du i?"
Jag - "Ehm... Vet ej?"


Jaja, man lär sig av sina misstag. Och det skulle ju faktiskt inte sitta så fel med en ny garderob ;) Dock har jag inte råd att köpa mig en! ;) Definitivt inte åt både mig och mamma!


Och för alla er som har svagt hjärta - tvätten överlevde. Ingenting krympte eller missfärgades! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar