2.7.09

10.28

Buu på er alla!

Jag har sovit grisdåligt inatt också! Suck. Jag drömde som vanligt en jättekonstig dröm - men det var inget som involverade något som inte skulle kunna hända i verkligheten. Nice bajs!

Jag har funderat lite på om vad för djur jag skulle vara om jag var ett djur. De flesta skulle väl säga hund eller katt - men jag skulle nog säga något lite coolare djur. Typ en Dödskalle apa eller en Kameleont! Förklaringen till nomineringen är :

Dödskalle apa - hur coolt är inte det namnet?! Och varför skulle man inte vela vara ett djur som är intelligent och sött?



Kameleont - hur coolt vore det inte att bara kunna byta färg utan att lägga ner en massa pengar på det?! Och kunna gå sådär upp och ner på grenar så segt utan att få blodsprängd skalle. Coolt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar