10.7.09

sista vanillacoken

Vill tillägna ett stort tack till min kära syster Sandra som nyss har köpt ett par nya skor åt mig bara sådär random! :) Jag tror de kostade 999;-. Det är ju inte precis en summa som inte spelar någon roll. "1000kr fram och tillbaka gör ju ingenting..." Puss på dig kära syster <3

Och nu var den sista vanilla coke´n upp drucken! ;)
Slutslutslut!

Jag och den sista vannilacoke burken! ;)

Jag såg precis en skitobehaglig film! "Live!" hette den, och jag kommer aldrig att se den igen! Den var fruktansvärt vidrig! Den handlade om hur långt Amerikanska tv serier kunde gå för att få många tittare. De laddar en pistol med ett skott av kanske 8 möjliga, så ska de hålla den mot sitt eget huvud och trycka av. Om de inte dog så vann de 5 miljoner dollar. Helt sinnessjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar