10.6.09

Varför OFF- knappar på spisar?!

Jajjemen! Då var man hemma från klassresan som var stenkul! Kul med att alla lär känna varandra bättre under sådanna här grejer!
Jag kom hem vid 11 och då gick jag för att köpa mig lite nudlar som jag snabbt kunde koka för att jag var så trött så jag ville bara sova (hade bara sovit ca 1h och 45min). Sedan gick jag och la mig för att sova, men skulle vakna klockan 3 för att hinna göra mig klar innan det var dags för att fara och titta på alla fina studenter som ska på bal med Elin. Synd bara att min mobil la av och ringde inte så jag vaknade 20 över 5 istället och fick stressa till bussen för att hinna in till stan vid 6 (innan skulle jag till Quintails för att ladda min mobil lite, Chrille tog min laddare dit nämligen).



Några från klassen fick jag allt med på bild:)

Alltså, jag förstår inte riktigt det här med OFF- knappar på spisar!! När jag väl idag skulle koka mina nudlar lite snabbt, vad tror du inte har hänt då? - Jo! Jag hade lyckats vrida på OFF på spisen när jag åkt till klassresan igår, och detta upptäckte inte jag för ens det hade gått 10 min och vattnet ännu inte hade börjat koka!! Arghh!

xoxo / Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar