29.6.09

ohno!

Jag har gått och blivit sjuk! Gaah! Nu är jag assnorig och känner mig hängig. Tro om min käre körlärare Gunnar kommer att ens vela köra med mig? Jag är så galet TRÖTT! Nog för att man kvicknar till när man sätter sig framför ratten, och att jag har precis druckit kaffe så det bör nog rulla in snart. Visste du att det är olagligt att köra trött? Det är typ som att ha om det var 0,3 promille i blodet. Inte säker på procentantalet, men ungefär har jag för mig. Detta berättade de på riskettan, så för er som inte har gått den ännu, nu vet ni! ;)

Dagen ska spenderas hemma i min lägenhet. Jag vill faktiskt inte bli sjukare så att jag inte alls kommer kunna göra något under en längre tid. Jaja, jag ska köra med Gunnar, men sen ska jag direkt hem! Dock funderar jag på att ta en sväng förbi videoteket och hyra någon film innan, men det kostar pengar deet också, så jag är inte helt säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar