28.6.09

Beachvolley

Tanken var den att jag skulle sova ut idag... och vad tror du inte hände? Hanna ringde och väckte mig! ;) Men det var i och för sig bra, hon drog ut mig på stranden så jag fick lite luft och sol och umgänge :)
Alltså beachvolley! Jag är verkligen inte skapad för denna sport! Vi spelade lite på stranden idag, och det var inte för ens då jag insåg hur dålig jag var! Visst, det var sol i ögonen, men får man skylla på det? Jag är visserligen ganska bra på att serva, men sen sliter det sig - i varje fall i dagens match. Jag kan ju heller inte medge att jag gillar att springa i enbart bikini, för det känns som att allt bara syns. Dock tycker jag att jag har en hyfsat snygg kropp, så inte därför - utan för att jag har en del kroppsdelar som jag tycker är lite jobbiga att flasha ;) Inte var det heller så fint med eksemen som jag fått av att ha haft plåster över naveln eftersom att piercingen blivit uppsparkad så den varit lite misshandlad ;) Som ett fint litet kors i rött över naveln. Haha! Nog förstår jag att folk tittade lite snett ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar