27.6.09

Konfirmation

Och nu var alla mina konfirmander konfirmerade! Så söta :) Snyft! Tänk att man kan bli så mammig när man bara spenderat lite drygt 2v med folket:P Helt fäst! Men det verkade som att det bara var vi ledare som tyckte att slutet var ytterst tråkigt och sorgligt, konfirmanderna firade. Men detta faktum förstår jag - jag menar, vem vill inte ha sommarlov? ;)

Kvällen ska innehålla ett dopp i trolltjärn med Sofia, sedan kanske hem till mig för att duscha och krypa ihop i soffan och mysa med film och popcorn :) Vi är där vid 19.00 tiden skulle jag tro, så det är bara att komma om du vill och ta ett dopp! ;) Jag känner att jag är på G att bli förkyld, men då är det ju lika att se till så att det bryter ut på en gång så jag blir frisk sen!

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var lite tråkigt att det redan är över, menar kommer sakna allt. Det var så kul, vi har haft så kul dom här två veckorna! :) / Therese N

    SvaraRadera
  2. Håller med kmr sakna alla från konfan de har varit jätte roligt!
    /Viktoria K

    SvaraRadera