26.6.09

Godmorgon!

Inatt har jag då inte sovit något bra! Jag låg och smsade lite för sent så jag knappt orkade upp i morse. Det var bara turen att mor mi sticker in huvudet i alkoven och frågar "har jag levt om mycket?" - och ler så där sött och oskyldigt som jag tror bara en mamma kan göra.

Idag är det dags att ta konfirmationsfoto, så jag har såklart klätt upp mig i en fin klänning och fixat håret lite. Jag har lånat klänningen av mamma eftersom att hon har typ de absolut sötaste klänningarna, och detta gör att jag slipper köpa egna medan hon är här... nästan i varje fall.. ;)



Så här ser jag då ut idag. Förlåt för bilden, jag gillar verkligen inte spegelbilder,
men mamma hade precis farit så jag visste inte hur jag skulle ta en helkropps bild annars.

Dags för mig att börja käka lite frukost så jag kommer iväg till bussen 08.14.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar