26.6.09

Lalalla

Visst är det fruktansvärt svårt med rubriker när man inte skriver om något särskilt? Jag kommer nästan aldrig på någon vettig rubrik.

Jag kom precis hem efter att ha jobbat och suttit och hängt ett tag på stan med sociala :) Det blev tyvärr skuggan ett tag så vi skulle överleva! ;) Haha! Jag har kommit på att jag kommer att sakna min konfagrupp helt mycket! De är så söta allihopa! Men vad ska man ha för kläder när alla andra har kåpor och man själv ska vara finklädd, men ändå inte för mycket så man tar över hela showen? Om det är någon som har någon idé så hör av dig! Jag funderar på att ha klänning, men får man ha en vit klänning? Eller ska man ha kjol? Vad är mest värt? Jag menar, ska man stå upp och representera deras ledare så måste man väl se fräch ut och inte komma med typ shorts och linne... eller?

Nog om detta. Kvällen är lagd så att jag ska nog sitta hemma och se lite film eftersom att jag börjar jobba halv 9 i morgon i kyrkbyn. Hoppas det är sol i morgon så jag slipper släpa på jacka! Funderar på att jag vill ändå ha lite mindre kläder så man kan i princip skutta i vattnet efter jobbet! ;) Man kan ju lätt säga att nu börjar sommaren!! YEEY!
Och nu har jag spendera den första natten med mor i min nya lägenhet, vilket gick väldigt bra! Hurra för mamma! <3


En bild på mig och min mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar