29.6.09

Shoppa!

Alltså jag är helt sanslös!

Dagen börjar med att jag kör med Gunnar, och eftersom jag är förkyld så är jag rätt seg i mitt tänkande, så det gick inte vägen! Hoppas det löser sig ändå, för jag vill verkligen ha körkortet snart! Men i varje fall - jag skulle efter körlektionen plugga lite, och fick precis 1 poäng under godkänt - vilket var bra för att vara jag och inte ha pluggat nästan något på teorin! Sedan stack jag in mot stan för att bara vila lite innan jag for hem - och vad händer inte då?! Jooo! Jag börjar shoppa! Dumma dumma jag! Jag tänkte "Hm, jag har ju en hel del pengar och jag får min lön alldeles strax... Jag har råd!" - och det har jag också, men jag bara handlar kläder och skor för alla mina pengar så jag har inte plats för alla kläder i mina garderober ens! 600 spänn bara sådär! ARGH!

Shoppaholic forever!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar