20.6.09

igåår

Jaa, nu var jag då hemma igen efter att ha firat midsommar med vänner och sovit en natt hos mor och far. Igår var en skitbra kväll, assmys! Det blev en hel del kuliga övningar innan kvällen var slut! Det vart inte ett litet gäng som hängde hos Johanna, utan det var en hel del människor vilket var astrevligt!

Alltså jag förstår mig typ inte på mina drömmar, de är helt psyko just nu! Jag drömde någon typ av "fortsättning" på en dröm som jag drömt tidigare inatt. Den var helt obehaglig - och den får mig att fundera på hur knäpp jag måste vara som drömmer så?

Jag drömde att jag hade nå betjänter i huset, en mannlig och en kvinnlig. Mannen var en sådan människa som typ har sexuell läggning mot ting, och den kvinnliga betjänten var typ askär i honom. Jag berättade detta för någon kompis som jag hade och vi slog vad att om jag lyckades stjäla pojkens hjärta så skulle jag få typ 1 miljon. Hela grejen blev helt fel, och den kvinnliga betjänten började grina och konvertera till det lesbiska - och jag fick killen med den annorlunda sexuella läggningen.


Den är mer djupgående men jag orkar inte förklara allt här, kan dock lova att den blev helt sjuk. Snälla säg att drömmar inte har med en själv att göra? Och ifall de gör det... är det bara jag som drömmer psykodrömmar?



Persson, Sara och Elin :)

Här satt de med toapapper runt skallarna! Johanna, Matilda, Emma H och Lisa :)

Chrille och Bill kom förbi en stund :)

Och lilla jag frös! ;)

xoxo / Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar