28.6.09

Spektakulärt!

Jag har minsann tagit ännu ett kvällsdopp i trolltjärn nyss! Jag gjorde detta i förrgår, men det var så skönt då så jag drog med mig Mattias och tog ett kvällsligt dopp. Underbart skönt - och förvånande nog så var det varmare i vattnet nu än vad det var tidigare idag :O

Coola brillor va? Det trodde du inte om mig, men ja, jag har glasögon. Dock inte så att jag är blind om jag inte har dem, bara som jag måste ha när jag ska försöka se något som är lite svårare att se, men detta är bara ibland;)

Nej nu släckte min mor sin lampa, så jag ska nog bege mig till sängen. Jag har körlektion 08.15 i morgon, så se upp för att köra på vägarna då! ;)
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Det var varmare för att luften var kallare och solen hade värmt upp vattnet under dagen. Plus så var nog du kallare än på dagen 8-| (busserwisser) ;)

    SvaraRadera