29.6.09

COM HEM

Idag har varit en fruktansvärd dag. Jag har faktiskt aldrig mått sämre än vad jag gör just nu. Jag vill bara sova och låtsas som att den här dagen aldrig varit, drömma mig bort till ett ställe där jag får det som jag vill ha det. Där jag får den förbjudna skatten som jag förlorat. Min skatt. Jag kommer nog kanske vara lite inaktiv i bloggen nu ett tag, beror helt på om detta gör att jag skriver mer eller mindre. Hoppas det inte förstör min skrivarglädje, för det är i princip bara den jag har kvar just nu. Ska upp i morgon så jag är på ninas 08.15 då jag har körlektion med Gunnar igen. Hoppas jag inte är lika lost i morgon i körningen utan att det ska gå bra. Lite glädje i vardagen. Om någon av mina vänner läser detta, så har ni tråkigt så ring mig! Jag vill inte vara ensam!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar