30.6.09

Något att göra?

Jag har verkligen inget att göra. Jag har suttit hemma hela dagen - ja, det är mitt eget fel för jag har velat vara ensam. Linda frågade mig om jag skulle med till Västra Park idag, men jag kände att det inte var någon vits i det om jag skulle falla i gråt. Och dessutom är det inte kul att vara med mig när jag inte ens uppfattar verkligheten längre - förlåt Linda, men jag skulle bara börja grina eller inte alls prata. Jag behöver sörja detta. Eller lösa det till det bra slutet...

Men just nu vill jag bara fortsätta diskutera med dig så jag känner mig färdig med det. Jag har piggnat till lite från min dvala, men dessa konstiga luddiga moln omsluter mig så fort jag inte läser eller skriver något. Jag behöver prata med dig - och kanske kan vi reda ut det här så det i minsta fall kan få ett slut? Mest av allt så vill jag att det ska bli vi igen, men det går ju inte så länge det går fram och tillbaka för det sårar oss båda - och kanske allra mest dig. Finns det något som kan hjälpa detta så skulle jag göra det, bara jag själv eller du inte behöver lida av det.

Jag misstänker feber... Har varit kallsvettig hela dagen. Hoppas det gå över ifall det är feber, för jag vill göra något nu. Jag vill inte sitta inne längre - men jag vet att så fort jag går ifrån datorn eller boken så kommer jag brista igen, och det vill jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar