21.6.09

Att sy en klänning...

Godmorgon alla kära! Inatt har jag sovit uruselt och misstänker även ett grymt myggbett under foten! Många ärenden idag som ska hinnas uträttas före jag åker tillbaka till jobbet. Det känns bra samtidigt som det känns jobbigt att börja jobba igen.

+
- Man får vara med "familjen" som bor i prästgården
- Härja med konfirmanderna
- Tjäna lite pengar
- Hjälpa andra

-
- Man är inte hemma i sin lägenhet
- Man kan inte blogga (som jag väldigt gärna gör nu för tiden)
- Man kan inte hänga med sina kompisar som inte jobbar eller som
inte bor i prästgården
- Myset med C och mina Chinchillor
- Sova på en madrass på en madrass på golvet (alltså dubbla madrasser)


Måste förresten visa min klänning som jag hade igår! Jag har faktiskt sytt den helt själv och är STOLT!


Erkänn snygg?

xoxo / Emma

1 kommentar: