6.6.09

Kära Nationaldag!

Vad har vi egentligen för rätt att ha en nationaldag? Vi har som inget speciellt att fira... eller har jag missat något?
Det jag får för mig är att Norges och Finlands nationaldag betyder mycket mer än Sveriges, så är det något typ av sympatifirande Sverige gör, fast på en annan dag?

Jag har mest bara tagit det lugnt idag och chillat på. Familjen kom på fika i min nya lägenhet vid 12 tiden, svinmys!

Blev erbjuden att komma på filmkväll hon Johanna F, Matilda och Emma H ikväll, tack så mycket! Men jag orkar verkligen inte ta mig! Tack för att ni finns dock, så därför tänkte jag lägga upp en bild på er var för att ni är så söta!


Emma H och Matilda :)


Johanna F (Elin på ett litet hörn) :)

Sedan tänkte jag bjuda på en bild på min kära flickvän, Maja ;) Vi är inte tillsammans på riktigt, utan vi har lyckats få en utav våra lärare att tro att vi är det, så vi ska fortsätta lura henne tills hon kommer på det själv ;) Haha!


xoxo / Emma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar