21.6.09

Shioooouu

Jag hann ner till konsum och sitter nu med en brunfärg i håret som jag ska spola ur 5 över. Shit vad jag fick panik! Hanna fick jag inte tag på eftersom att nätet var nedlagt, men jag lyckades hitta något någorlunda ändå. Får se vad det blir av mitt hår nu.. kanske kanske så har det gått söndert av allt detta färgande :( Men det tror jag inte! I sånna fall blir det hårförlägning nästa!! Jag har egentligen ingen aning om när jag skulle springa över till syrran för att plocka upp mina fikande päron, men jag antar att de inte tycker illa om att sitta längre och fika. Måste verkligen få bort allt det blonda innan någon mer ser mig. Jag stod och skämdes jättemycket på konsum där jag stod med en färgförpackning i handen och gulan i håret. Såg verkligen ut som en påskkyckling!

Men nu kan jag pusta ut! Ha det så kul nu i veckan! Själv försvinner jag ett antal dagar, men hoppas på att få ha tillgång till dator snart igen så jag kan uppdatera!

xoxo / Emma

1 kommentar:

  1. Hehe, fikande päron... Sinnet bär mig då osökt till...:
    De sjungande Koleanska adoptiv-pälonen!
    www.youtube.com/watch?v=7nqAHOikKCU

    SvaraRadera