25.6.09

Så glad jag bliiiir!

Jag blir så glad när man får se att man fått någon kommentar! Tummen upp för detta! Själv sitter jag här hemma och tänker att jag inte har så värst mycket läsare, så när det väl kommer en kommentar så blir jag alltid helt chockad!

Nu har jag då flyttat hem igen till min lägenhet efter en tuuung vecka! Att vara konfaledare är faktiskt mer jobbigt än man tror eftersom man måste vara social verkligen dygnet runt! Sedan när man sover med 12 andra människor i ett hus så blir det inte alltid så tidiga kvällar som jag egentligen skulle mått bra av.

Jag MÅSTE verkligen berätta om en fin mobilhistoria som jag varit med om!
Det började med att när jag väl flyttar in till prästgården i söndags så gick min mobil helt kraj där jag satt och väntade i 3h på att någon skulle komma med nyckeln in (inte alls bitter...). Hela fronten på mobilen var helt lös och gick inte alls att stoppa fast på något sätt, så jag tejpar ihop den lite lätt med frystejp. Men då slutar den fungera och simkortet blev hela tiden inaktivt, så jag fick be Chrille fara och köpa en ny mobil åt mig (såklart med mina egna pengar). Jag fick mobilen - och det första den gör efter 2h är att stänga av sig och så fortsätter den resten av dagen, och dagen efter den. Nummrena som ringde till mig blev dolda och gick inte att visa. Så jag blev less och for in på affärn idag för att klaga. Killen i kassan sa att mobilen var kass och att jag fick byta den mot en ny eller lägga till för en bättre som han kunde garantera att det inte skulle gå sönder direkt. Jag tog den nya och är nu en lycklig Sony Ericsson F305 ägare :) (Den dåliga var Sony Ericsson W302)

Lägger upp några få bilder för att dela med mig! <3

Så såg jag och Anna ut på Galenkvällen :)



Sofia och jag idag när vi gick till hägnan för att köpa glass och godis!



Snygg bild på kyrktornet i gammelstan, dock hyfsat dåligt photoshoppad av mig...




1 kommentar:

  1. åh, den kvällen var den roligaste ever! jag saknar konfan så himla mycket, så fina minen för livet<33

    SvaraRadera