19.8.09

Stockholm live

Stockholm live är ett väldigt bra program - ja! Men nu var det så att jag var jättetrött och Hanna och Thomas satt och garvade nonstop så jag blev nästan lite frustrerad. Javisst, det var roligt att titta på - men jag kände mig som en liten outsider där jag satt bredvid de asgarvande sötnosarna.

Så här såg det ut:


Hanna och Thomas asgarvar...

Hanna triggar Thomas så han får tårar av allt skratt...

Jag tittar oförstående på detta spektakel...


Okej, kvällen började med mat med Thomas och Linus hemma hos Thomas föräldrar. Sedan rullade vi och köpte snarra och bosatte oss till sist hos Hanna. Där spelades det piano och gitarr - och sång såklart! Sedan såg vi Boogieman 2, och avslutade med Stockholm live.


Roliga grejer under bilresan för att köpa snarra:

1.
Hanna - "Åååh, jag vill typ inte skriva till honom att jag är med er töntar..."
Thomas - "VA?! JAG ÄR JU INTE TÖNTIG!! JAG ÄR JU SKITCOOL!!" (notera dessa stora bokstäver.. han lät verkligen jätteupprörd!)

2.
Thomas - "Vi är inte töntiga Hanna!!"
Hanna - "Näänäää... hosthost..."
Thomas - "Hanna! Du får gå från Norrmejeriet!!"

Thomas tvärnitar vid ett busstopp just utanför Norrmejeriet och drar handbromsen och tittar på Hanna som långsamt öppnar dörren...
Historien slutar med att
Thomas erkänner att han bara skojade efter att vi nästan mjölkat fram det ur honom - och Hanna behövde självklart inte gå från Norrmejeriet.


Bara för att Thomas nästan lyckades dra oss båda så tänker jag tillägna honom en bild på honom här på bloggen.


Varför veckans babe inte existerade förra veckan var för att jag verkligen inte hittade någon babe... okej... jag glömde bort det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar