2.8.09

Linda

Detta inlägg är tillägnat min älskade storasyster Linda som har klagat på att jag gått och blivit dålig på att uppdatera min blogg. Shame on me... Anledningen till min urusla uppdatering är för att jag verkligen har haft fullt upp hela tiden! Det är som om att jag haft mammaledigt från bloggen skulle man kunna säga. Anledningen nu till att jag sa "mammaledig" istället för bara ledig är för att jag tycker jag har haft en lång ledighet, och då kopplar jag det alltid till mammaledig. :P Wierd, I know! :D

Jag tänkte rekomendera en låt som jag misstänker kommer att gå från generation till generation.

3 kommentarer:

  1. Ja jag måste ju säga att jag har letat efter din blogg ett bra tag nu, och äntligen har jag hittat den! Har kommit hem från stugan nu, och har fortfarande längre hår än dig!! HAHAHAHA!!Men jag msåte ju säga att jag blev en aning, jätte, besviken av att du inte hade stoppat mig som veckans babe! Mohahah! hehe. Kram

    SvaraRadera
  2. Ah, diggar den där låten, de var på nåt rix-program i våras och dunkade i väg den där. Väldigt angenämt då som nu.

    SvaraRadera
  3. Ah den är härlig! Har försökt hitta den förrut, så tack för denna! :)

    SvaraRadera