13.8.09

Ett glas vatten senare...

Jag har promenerat hem från stan nyss!!! Alla ska säga : Bravo Emma! - annars blir jag besviken... Visserligen fick jag eskort en bit så jag inte virrade vilse i staden, men jag gick med mina egna krumma ben hela vägen!

Idag har jag då kört denna efterlängtade halkbanan... Visst, det var väl roligt att köra den - men jag blev åksjuk då jag var tvungen att åka med de andra som halkade runt. Jag är riktigt stolt över min insats och känner mig rätt mör nu. Jag har inte sovit som jag ska på ett tag tycker jag, så nu är det dags att räta upp problemet "sova" och ta tag i livet innan skolan börjar.

Två roliga saker som jag sagt och gjort i SÖMNEN natten mellan tisdag och onsdag :

• Jag vänder mig på sidan och halvsätter mig upp och säger: "Hej pepparkaka!"

• Jag lägger mig som lite pladask över sängen och sträcker på mig. Jag blir frågad om vad jag håller på med och mitt svar blev: "Jag jagar kaniner!!". Jag fick även frågan om varför jag gjorde det och då blev svaret : "För att de sa åt mig att göra det!"



Visserligen kanske detta inte låter så fruktansvärt roligt - men det var det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar