5.8.09

03.07

Ja! Jag är vaken!

Jag somnade till lite tidigare och drömde en sjukt rolig dröm. Det är så att jag förmodligen fick inspirationen av en film som jag för någon kväll sedan såg som heter "Hot Rod" som handlar om någon kille som vill bli som sin far - en stuntman. Detta bara för att klå sin låtsasfar någon dag. I varje fall, jag i en scen i filmen så ska denne unge man testa att hålla andan under vattnet - så efter han sagt att han ska hålla i 40sek så tillåter han sina vänner att trycka ner honom i vattnet... efter 5sek börjar han plaska som en tok - och hans vänner märker ingenting utan fortsätter att hålla honom nere. Till slut svimmar han där under vattnet och efter 40sek så tar hans vänner upp den medvetslöse grabben och skakar liv i honom.

I min dröm var det så att jag skulle testa hålla andan...
Jag prövade först själv någon gång för att se hur länge jag skulle klara mig där under ytan. Till sist gav jag Thomas och Linus äran till att hålla mig nere under ytan. Dock så började även jag plaska efter någon sekund. Jo, för att jag kände bara hur det rann in vatten i mina öron!! Jag HATAR att få vatten i öronen!

Detta tyckte jag var så roligt eftersom att jag verkligen kunde förstå hur den unge "stuntmannen" kände sig där under vattnet. Vatten i öronen så man till sist ger upp att kämpa för att veva ner luft till öronen. För det var väl det han försökte med... eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar