19.8.09

13.57

Okej, jag MÅSTE berätta om min underbara idé som gick i krasch igår. Jag hade sett på tv på någon blond stand up komiker med Hanna för bara någon dag sedan och fick därifrån idén om att göra detta till Thomas:

Jag - "Thomas... Jag har skrivit en låt om dig... Den beskriver precis mina känslor för dig."
Thomas - "Jaassåå! Vad söt du är!"
Jag - "Ska jag spela den för dig?"
Thomas - "Absolut!"

Jag tar upp en gitarr och drar de få ackorden jag kan och sedan lägger jag ner gitarren igen och ser att Thomas tittar frågande på mig.

Jag - "Men jag har inte kommit på texten ännu..."

Detta säger jag och verkligen bryter ut i asgarv, medan Thomas bara fnyser och fortsätter pilla med gitarr förstärkaren som han gjort tidigare.

Fattar ni hur hemskt detta var?!
Jag slösade bort ett skitbra skämt på ingenting! Thomas tyckte inte ens att det var nå kul!!!

Här sitter Thomas och lirar lite för mig och jag sjunger med det jag kan. Annars leker jag bara elgitarr ;) Han är betydligt mycket bättre än mig på gitarr, men det tänker jag inte erkänna för honom för det är under min värdighet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar