22.8.09

12.22

Jag tänkte att jag ska beskriva gårdagskvällen lite mer ingående med bilder och allt. Det började med att mamma bjöd hem Hanna på middag hos mig. Vi åt någon köttfärspaj som faktiskt var jättegod. Sedan fixade jag Hannas bloggdesign. Till sist stack vi och köpte lite snarra och drog hem till Hanna. Där såg vi på Föräldrafällan, och sedan när filmen var slut och vi skulle firra lite till popcorn så började det spåra ur...


Det började med att jag skrämde Hanna med kameran - hon trodde det var en pistol jag smög runt hörnet med.


Sedan började Hanna posa lite framför kameran medan dialekten långsamt började ta sig form som göteborska...


Hanna började låtsas åka skidor i köket...


Vi började prata göteborska på heltid...
- "Soooom jag brukar säga..."

Efter detta filmade jag när Hanna försökte klättra upp för en dörrkarm...


Vi drog en tur för att hämta lite sladdar till min kamera så Hanna skulle kunna få filmerna och allt vi tagit...
"Sooom jag brukar säga så är det lätt att tro att man har ankfötter när man egentligen bara har små sparvfötter..."


Sedan när vi cyklat hem till Hanna igen så ser vi att Thomas föräldrar kommer - så då börjar vi leka att det är maffiakrig och att Thomas föräldrar var hans allians...

- "Inininin!!"

- "Close the door for heavens sake!!"
- "Turn the lights off!!"
- "Downdowndown!!!"

Allt detta säger vi och kastar oss på golvet båda två...


Vi lugnade dock ner oss efter allt och satte oss och såg Djungeldjuret Hugo. Hanna somnade under filmen...



Vi är inte dumma i huvudet.. Vi var bara övertrötta båda två och tyckte allt detta var underbart! Dock har vi alltid underbara tider tillsammans jag och Hanna! Älskar henne något så grymt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar