3.8.09

00.06

Jag är fortfarande vaken, jag vet! Suck... Jag som var så trött för ett tag sedan att jag somnade framför Hitta Nemo, men när jag väl gick för att lägga mig så blev jag klarvaken!

Seriöst! Tänk om man vore en elefant som hittade ett litet sandkorn som egentligen var en värld för mycket mycket mindre människor? Okej, i den världen skulle jag nog helst vela vara en liten gul Jak som är helt på tvärsan och som man verkligen inte förstår sig på! :) Jag skulle även förklara mitt eget sandkorn:

-"In my world, everyone's a pony, and they all eat rainbows and poop butterflyes!"

Jag tänkte nog dela med mig av lite bilder nu...


Persson <3

Johanna <3

Sara och Elin <3

Med dessa bilder vill jag bara säga tack mina älskade vänner för en stenskoj helg! :) Älskar er tjejor! Ni betyder! :)


Till Kajsa:
Haha, kära Kajsa! Du kommer som veckans babe om du har någon bra motivering någon gång!:) Men ditt hår är inte längre än mitt! Mitt är svallande långt, precis som Rapunzel! Saknar dig trots din halvflint som du skapat efter att ha fått inspirationen från en Hells Angels medlem! ;D Kram!



1 kommentar:

  1. Hehe, visste inte att min egen far var en hellsangles medlem! De där orden som du skrev ovan var bara ett mantra för dig själv för att du ska inbilla dig att du har längre hår än mig! Vänta bara tills jag kommer till skolan med mina LÅÅNGA lockar! Dessutom har jag en fin motivering till mig själv ; kanske inte så serisös men här kommer den! Kajsa otroligt mogen och snyggast på jorden, hahaha! Nej skämt åsido, saknar dig också!

    SvaraRadera