3.8.09

11.12

Vad tror vi inte händer då? Jag somnade där omkring 1 inatt, inte allt för sent... Men sedan när jag tänker sova ut - vad händer inte då?! Joooo! Jag vaknar av världens magknip och mobilen i handen. Så jag kollade klockan.. 11.. Jaja. Men hade då fått ett sms av Sandra där jag hade en förfrågan om att vara hudvakt idag - och såklart så tackar jag inte nej till ett sådant erbjudande när jag inte har något bättre för mig! :) Magknipet gick över snabbt och här sitter jag nu med ögonlock tunga som 5kg vikter på ögonfransarna, men en hjärna som är klart som kristall. Dålig kombo! Haha!

Jag kom precis på att under min kära lilla ledighet från bloggen så har det ju faktiskt vart en fredag, så jag måste ju lägga upp veckans babe. Förlåt att den kommer sent - ja, till och med i början på veckan efter.. dåligt dåligt. Men Lägger upp veckans babe så fort jag är klar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar