4.8.09

Ett nattligt inlägg

Jamenvisst! Här sitter jag igen så sent att jag blir less! Jag tänkte egentligen bara meddela att jag är vaken, men ska gå och sova nu så jag orkar dagen i morgon.

Funderar på att somna till någon film... Jag somnar alltid som snabbast då.. Men vilken? Jag somnade ju till min favoritfilm "A Walk To Remember" igår, så nu kan jag inte ta den igen - då kommer jag till sist SPY på den, och det vill jag inte! Nej! Det får bli "Enchanted" som jag också sett hundratals gånger och kan i princip alla låtar. Dock är jag en sådan människa som oftast inte har rätt på texten, utan jag hittar på min egen text och vet aldrig riktigt om det stämmer. Men bra låter det ju nästan! :)



1 kommentar:

  1. Det var ju den du pratade om! "A walk to remember". Problemet löst! / J.

    SvaraRadera