19.11.09

Student..

Jag är väldigt klok idag, jag tänker verkligen efter osv...

Mattias - "Hur ska vi fira din student Emma?"
Jag, förvirrad - "Jag vet inte..."
Mattias - "Men vi kan ju laga mat och så hos oss om Thomas och Marit kommer upp, och sedan 2 veckor senare skulle ni väl fira nere i Umeå med mormor och morfar osv?"
Jag, ännu mer förvirrad - "Varför får inte jag...?!"
Mattias, irriterad - "Men det var ju du som sa det till mig i somras!!!"

En till kul grej var att Linda just såg på denna fantastiska Michael Jackson film, jag har ju som ni alla vet sett den förut så jag bör ju inte vara rädd. Jag på armstödet på fåtöljen som är längst bort, kanske 5m bort från datorn när Linda ser filmen. Jag ser skärmen lite halvt då slutet spelas upp och blir skiträdd och gallskriker det tjejigaste skriket ni någonsin kan höra (som förmodligen bara jag och filmstjärnor kan utföra) och flyger bak i Mattias knä...

INTE COOLT!!

xoxo /Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar