17.11.09

the arm..

Jag var på skolan idag och då hände detta :

Jag, springandes, sjunger - "I'm a barbie girl in a barbie woooorld"

PANG!!

Jag slog visst i "dörr-öppnar knappen" för hårt så min armbåge vrids lite halvt ur led.

Då händer flera saker samtidigt - jag skriker och börjar nästan grina - jag hör Johanna skratta likt ett galet lejon så hon nästan får tårar i ögonen - dörren slås igen - jag känner hur någon knöl sticker ut ur min högra armbåge - det kommer några okända 2:or upp för trappan och tittar på oss - jag får en attack-rap mitt i all smärta.

Jag, skrikandes - "SLIT TILLBAKA DEN IGEN JOHANNA!!"
Johanna - "Vaa?"
Jag - "MIN ARM HAR GÅTT UR LED!!! TA TAG I HANDEN OCH DRA!!"

(ett dämpat) blupp.. (plus ca 20 min av RENASTE smärta)

Min arm blev till sist befriad ur sin vanställning! Dock är den lite småblå, men det är nog över tills i morgon :)

Och lika gla' för de är ja', men gladast är nog aaarmeeen!

xoxo /Emma

2 kommentarer:

  1. HAHAHA, du gjorde ju nästan en Kajsa!!

    SvaraRadera
  2. Herre gud emma! Bara du lyckas med sånt här :P

    SvaraRadera