3.11.09

Dagens tandläkarbesök

Jag tänkte att jag skulle berätta att jag inte blev mördad idag hos tandläkaren i varje fall och jag behövde inte försvara mig med min revolver som jag hade i bakfickan. peeeuuuw...

Jag - "Jag har råkat bita av den här.."(håller upp tandställningen)
Tandläkaren - "Jahapp.. Men det står att du bitit av den senast i januari också?"
Jag - "Jaaassååå... hm.. det kommer jag inteee ihååg...?"
Tandläkaren - "Jorå! Och innan det så var du hit i oktober förra året.."
Jag - "Jaasså.." (lägger mig i stolen och väntar på min utskällning)
Tandläkaren - "Jag tänker inte stoppa tillbaka tandställningen på dig för det verkar som att du har en tendens att bita av den...!!"
Tandläkarens assistent - "Jaa!! Äter du småsten eller?" (småfnissar)

Ja, det hela slutade med att hon inte satte tillbaka min tandställning, befallde mig ilsket att använda min gom tandställning varje natt. Detta var hennes vilja, jag nickade och sedan gick jag glatt iväg med onda blickar i nacken.

Jag är flickan som överlevde!

xoxo/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar