21.11.09

Mattias i sitt esse!

Jag har nu sett New Moon, verkligen att rekommendera för alla oss vampyrister... eller alla tjejer kortfattat. I alla fall så fick jag skjuts hem av Linda och Mattias.

Linda får motorstopp...

Mattias - "MUAHAHAHAH!!"
Linda - "SLUTA! Jag kommer kissa ner mig!!"
Mattias, ytterst bestämd - "Nej! Inte i bilen Linda!"

Lite senare...

Mattias, fnissig - "Jag ska klia bilen under hakan när jag kommit ut här ifrån!"
Jag - "Okej Mattias.. definiera hakan på bilen?"
Mattias - "Under registreringsplåten där framme!"
Mattias visar hur han ska klia bilen under hakan med sitt vänstra pekfinger, fnissar - "killi, killi, killi!"

Utanför bilen...

Mattias - "Kom Emma så ska jag visa när jag kliar bilen under hakan!"

Då går Mattias fram framför bilen bredvid deras bil och böjer sig och kliar bilen på "hakan" och säger - "killi, killi, killi!!"

Bra Mattias, bra!

xoxo /Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar