7.11.09

Mysfaktor

Ikväll tog jag världens mysigaste bad!! Jag satte igång lite Debussy och tände levande ljus och låg och njöt i åratal. Sedan steg jag upp och smorde in mig jättenogrant och går omkring i morgonrock och njuter av lugnet. Sedan ringer jag Johanna för att se vad hon gör...

Jag - "Heey, what's up liksom?"
Johanna, jättestressad - "Hej! Följ med ut ikväll!!"
Jag - "Men neeej, jag har inte råd och jag klev precis upp ur badet!"
Johanna - "Följ med NU! Amanda och Lollo ska också dit så det är bara att komma!!"

Jag älskar Johanna än fast hon tog mitt lugn ifrån mig och nu vet ni vart ni har mig ikväll. Allstar, here i come!

Mitt alldeles egna söta lilla hjärta! <3

xoxo /Emma

1 kommentar:

  1. Du är ju ba för söt gumman. Jag älskar dig åsså! <3 Puss påre darling!

    SvaraRadera