30.3.10

tro det eller ej, detta inlägg kommer handla om johannes igen

Hur märker man att jag och Johannes egentligen borde ha gått och lagt oss för flera timmar sedan? - Jo, man läser våra konversationer...

Emma säger:

är du pepp för en osäker helg i luleå då?

JOHANNES säger:
känner mig ganska trygg hemma i lägenheten
så håller jag mig bara hemma ska jag nog överleva

Emma säger:
tänk, då är det ingen som vaktar trappuppgången..
vem som helst kan slita upp dörren

JOHANNES säger:
äh
jag är inte nervös över det
jag är en snällis, ingen vill mig så illa

Emma säger:
joho!
det vill de visst
de vill framförallt åt din golvmopp
och dina 4000

JOHANNES säger:
dom är på kontot jue! svårt att komma åt
pengarna alltså, inte golvmoppen

Emma säger:
golvmoppen på kontot
johannes måste hämta ut mopppen på banken varje gång han ska städa

JOHANNES säger:
tänk om jag hade haft 4000 golvmoppar på kontot
och en krona i städskrubben

Emma säger:
haha
så random!
snacka om att förvirra inbrottstjuvarna!

JOHANNES säger:
javisst
så öppnar dom kylen
där ligger 200 dvd-filmer
bara bam så där!

Emma säger:
javisst!
och maten ligget i gaderoben!

JOHANNES säger:
javisst
jag använder persienner som täcke också

Emma säger:
ja! och täcke som gardiner!

JOHANNES säger:
maten lagar jag i duschen
blir dock mest färdigmat
och nudlar

Emma säger:
haha ja
i varmvattnet ifrån duschkranen
och duschar gör du under kökskranen

1 kommentar:

  1. HAHAHAH!! Natthumor är så underbart rolig!!

    SvaraRadera